صفحه 1 : پزشکی و سلامت صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۲۲
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۱۱

امروز: ۲۲ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (May) 11

عناوین صفحه




هگمتانه، گروه خبر همدان: معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان از برگزاری دوره‌های کارگاهی سلامت در کوی کوثر همدان به مناسبت هفته سلامت خبر داد.
حسین رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار هگمتانه، از اقدامات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در هفته سلامت خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت هفته ملی سلامت، به عنوان یکی از رویدادهای مهم تقویمی سلامت کشور، شهرداری همدان با همکاری همیاران محلات و سازمان مردم نهاد محلات به نام " انجمن سلامتی امیدواران رها" به برگزاری دوره‌های کارگاهی حوزه سلامت در کوی کوثر اقدام کرد.
وی با اشاره به اینکه هماهنگی‌هایی توسط اهالی همیاران محلات در برگزاری این کارگاه صورت گرفت گفت: مدرسان از معاونت‌ بهداشت دانشگاه علوم پزشکی همدان بودند و توسط واحد سلامت سازمان فرهنگی شهرداری همدان نیز ارزیابی و هماهنگی‌های لازم صورت گرفت و یک برنامه هفتگی برای این کارگاه تعریف شد.
معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه دوره‌های مختلف کارگاهی برای شهروندان همدانی در کوی کوثر برگزار شده است عنوان کرد: این دوره‌ها شامل کارگاه تغذیه سالم، مدیریت استرس، فرزندپروری، شیوه زندگی سالم و تأثیر آن بر سلامت روان، پیشگیری از افسردگی سالمندان، سلامت خانواده و سلامت روانی اجتماعی و پیشگیری از مصرف دخانیات بود.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه استقبال خوبی از این کارگاه صورت گرفت و نتایج خوبی داشت که مردم کوی کوثر نیز قدردان اقدامات شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی بودند و خواستار ادامه این دوره‌ها شدند.
رضایی با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم این دوره آموزشی را در بخش‌های دیگر برگزار و جمعیت بالایی از شهروندان را پوشش دهیم گفت: در برنامه است در سایر مناسبت‌های تقویمی نیز چنین کارگاه‌هایی را در سایر نقاط شهر همدان برگزار کنیم.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: